Iklan

Iklan
Pheromax - Minyak wangi pemikat untuk lelaki.

Saturday 31 May 2014

Batu Geliga Pandan




Sungguh manis dan sungguh cantik akik garut pandan ini. Warna hijau yang memukau. Bila diikat dengan cincin perak atau suasa akan menyerlah lagi diri si pemakai. Memang pengasih dan pelaris yang ampuh. he he he.
Harga : 700 (nego)


 Geliga Pandan (Koleksi Jutawan)

 Saya dapat dua batu di atas dari kawan yang menamakan batu di atas sebagai geliga pandan. (Bukan specis akik). Ini adalah koleksi seorang jutawan yang meninggal pada tahun 1975. Diwariskan pada anak yang tak minat hobi ayah dia. Dijual secara pukal koleksi batu2 permata berharga yang rare2 pada kawan saya dengan harga yang sungguh mengembirakan kawan saya itu.
Saya pula yang  terpaksa menebus kebanyakan batu2 permata tersebut. Paling kurang usia batu di atas sudah 40 tahun. Banyak lagi batu2 yang telah saya tebus dan akan saya paparkan di blog ini. Mengikut cerita kawan saya, jutawan tersebut berkawan dengan ramai bomoh di serata malaysia dan kebanyakan batu2 tersebut di perolehi dari alam sebelah. Sejauh mana kebenaran cerita ini, mungkin ada benarnya sebab batu2 itu sememangnya cantik2 belaka.
Salah satu batu di atas, yg sebelah kanan, yg lebar sedikit. di atas ada kalimah Allah manakala di belakang batu itu ada kalimah Muhammad.

Harga Sepasang :5000rm  (nego)




1 comment:

  1. Assalamualaikum tuan, sy ada pelbagai barang untuk dimaharkan.Tuan boleh test sendiri keasliannya.Berikut adalah brg yg ada dgn sy :
    -geliga sisik naga
    -geliga cenderawasih
    -mustika permata embun
    -besi kuning kalimah Allah dan Muhammad
    -Minyak akar bulu perindu
    -Duit sukarno anti rasa
    -Batu kewibawaan
    #mahar boleh dirunding
    #apa2 brg boleh request.Smua sy ada.
    whatsapp sy 0194427271

    ReplyDelete